Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2008 19:50 - Малкото ми пандишпанче
Автор: nessa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1866 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.05.2008 19:11


Провесих нос от нос Галата- толкова далече ми се струва, че чак получавам световъртеж, стремейки се да изчисля Земния радиус. Не ме занимавайте с излишни приказки!!! Не обичам клюкарстването по обед. Виж, ако е към привечер на чашка коняк- по го приемам. Стига цигареният дим да не попада точно в очите ми.
Изпуснах малкото ми пандишпанче от терасата. Направи пльок и кацна на един клон под балкона- после се опита да се покатери на него, но изгуби равновесие и се залюля. Не ми достигнаха около 20 метра, за да го достигна и да го доизям. Някоя гладна чайка ще си го изхруска за закуска. В далечното си детство имам спомен, че обичаха да си похапват пица за лев и пет- директно от ръката ми. Много нахални бяха- някои даже им викат гларуси, а не чайки. Въпреки че не съм забелязала прилики с изрусените красавици от Русе. Как се казваха? А, да- русенки.
Започна нова тема- дали биха забранили негърчетата в САЩ, ами негърките, ами дъртите беловласи негри. Приятелката ми идва и усмихнато заявява: "Изядох едно негърче". И аз се уваличам по готик модата, но не съм станала канибал. Все още! Защо няма партия на канибалите- бих ходила на бал всеки ден, ако ме поканят. Потривам доволно ръце и се чудя, защо са съм се родила само с две, а не като Буда с осем. Моля да ми простите, ако допускам грешка. Трябва да призная, че никога не съм броила, точно с колко ръце е, но все пак смятам това за дискриминация. Как така ще има повече от мен? Виждала съм обаче хора с дванадесет пръста и тях много ги уважавам, защото пишат по дванедесетопръстната система на клавиатурата и са по- резултатни от мен.
Наздраве! Нали кихна. Какво се чудиш, точно сега си мисля за теб.


Тагове:   Малкото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nessa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 155864
Постинги: 63
Коментари: 23
Гласове: 847
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031